9.2.08

Όνειρο μέσα σ όνειρο


Δέξου ετούτο το φιλί στο μέτωπό σου!
Και τώρα που χωρίζουμε,
Άφησε να σου πω-
Ότι οι μέρες μου εκύλησαν μέσα στ΄ όνειρο
Είναι αλήθεια, όπως το λεγες΄
Αν, όμως, η ελπίδα πέταξε
Μες σε μια νύχτα ή μια μέρα,
Μες σ΄ ένα όραμα ή μες στο τίποτα,
Είναι γι΄ αυτό λιγότερο χαμένη;
Όλα όσα βλέπουμε ή ό, τι φαινόμαστε
Όνειρο είναι μέσα σε όνειρο.
Στέκομαι ανάμεσα στο βογγητό
Μιας θαλασσοδαρμένης ακτής,
Και μες στα χέρια μου κρατώ
Κόκκους χρυσούς της άμμου-
Πόσοι λίγοι! Κι όμως πως γλιστράνε
Από τα δάχτυλά μου και βαθιά πάνε,
Καθώς θρηνώ-καθώς θρηνώ!
Θεέ μου! μήπως θα μπορούσα
Μέσα στο χέρι πιο σφιχτά να τους κρατούσα;
Θεέ μου! πως θα κατορθώσω
Μόνο ένα απ΄ το ανίλεο κύμα να γλιτώσω;
Όλα όσα βλέπουμε ή ό, τι φαινόμαστε
Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο;


Έντγκαρ Άλλαν Πόε
(Μετάφραση Στ. Μπεκατώρος)
ευχαριστώ για την πρόσκληση σου
και θα συμπληρώσω
για τα όνειρα..

6 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Θεέ μου, ακόμη κι' αν όνειρο είναι,
κάνε με να το ζήσω μέχρι την τελευταία του σκηνή, μ' αυτό να σβήσω...

Γλαρένια
(Διασκευή ...Γ. Γλαροπούλου)
;-))

Ανώνυμος είπε...

ομορφα λογια πικρα.. οποιος πει πως η πικρια δεν ειναι εξισου ομορφη με την νοσταλγια δεν εχει πονεσει πολυ..

Penthesila είπε...

Καλησπερα ωκεανε εχεις απολυτο δικιο....

Λου είπε...

Kαλησπερα Πενθεσιλια.....Θεε μου αν εγω γραφω την αγρια ομορφια της Νεοιλωτισσας.....περναω απο εδω για να ηρεμω το πνευμα μου....και να αντιλαμβανομαι την φυση μου την ευθραστη.............
Να 'σαι καλα............

Penthesila είπε...

**Λου σ΄ευχαριστω.....

Unknown είπε...

Τρομερό ποιήμα του Ποε
Συγχαρητήρια για την ανάρτηση σας.

Θα παρακολουθώ ανελειπώς το blog σας.