19.2.08

Δωματιο ...

photo by penthesila

....με θεα αποψε στο φεγγαρι....

Καληνυχτα .....

18 σχόλια:

Laplace είπε...

kalhnyxta neraidoulaaa

Ra Ma είπε...

Τι ωραία φωτογραφία! Και τι ταξίδι κάνεις κοιτάζοντάς το μόνο. Φαίνεται όμως τόσο κρύο!
Φαντάζομαι είχες τρίποδο ε?

Πέρασε η νύχτα και θα θα πω ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Penthesila είπε...

**Ρομποτακο καλημερα καλε μου

**Ραδιο καλημερα δε εχω τριποδο αλλα εχω σταθερο χερι...

Ανώνυμος είπε...

kalimera!! Ho visto anch'io quella bella luna ieri sera. Bella foto Penthesila. Ti auguro una splendida giornata.
Marco

Penthesila είπε...

Marco eccoti! che sorpresa caro amico!buona giornata anche a te...

Ανώνυμος είπε...

καλη σου μερα penthesila.. καιρο ειχα να ρθω μα.. τωρα που ρθα ειδα ενα ολογιομο μαγευτικο φεγγαρι να προβαλει.. μαγευτικη οντος η θεα του..

Υ.Γ. πλεον απ την δουλεια δεν μπορω να μπω blogspot..γι αυτο κ δεν μπαινω τα πρωινα.. παρα μονο αν ανοιξω νετ το βραδυ αναγκαστικα δυστυχως..

Από Μηχανής Θεός είπε...

Ασημένιο μαγευτικό "Τάληρο" μυσταγωγίας...

Penthesila είπε...

**Ωκεανε καλημερα μην νομιζεις και γω μπαινω συνεχεια γιατι αυτο το διαστημα δε δουλευω και ετσι γεμιζω τον αφθονο ελευθερο χρονο,αργοτερα δε θα εχω την δυνατοτητα αυτη στον ιδιο βαθμο..

Penthesila είπε...

**Θεε αυτο το "ταληρο" φωτιζε ολη νυχτα τη καμαρι...

iLiAs είπε...

..ωραία θέα...καλησπέρα..σε λίγο πάλι θα φαίνεται :)

Penthesila είπε...

**Ιλια ναι αλλα αποψε θα πας τσαρκα στη θαλασσα σε λιγο να το καμαρωσω καθως θα γυαλιζετε στο νερο...και αργοτερα παλι απο το δωματιο μου..

Ατθάνα είπε...

ο απομηχανής θεός το έθεσε τέλεια!


το πολύ κοντά και το πολύ μακριά σε ένα!

καλησπέρες :)))

Penthesila είπε...

**Καρυατιδα καλησπερα και απο εδω για μενα ειναι μαγικο το ασημι του φως με κυριευει..

Ανώνυμος είπε...

τι θαυμάσια φωτο....και χωρίς τρίποδο...συγχαρητηρια αμαζονα μου :)

Ra Ma είπε...

Να και οι βόλτες στη θάλασσα....!
Ρε συ έχεις πολύ σταθερό χέρι γιατί πρέπει να χρησιμοποίησες και το zoom.

Γεια σου Βασίλισσα!!!!

Penthesila είπε...

**Cook ευχαριστω πολυ

**Ραδιο τα καταφερνω μαλλον απο φωτογραφια ξερω ελαχιστα εως τιποτα
απλα ειχα μπαμπα που αγαπουσε την φωτογραφια και εχω απειρες φωτο ως παιδι..εχω και καλλιτεχνικη φλεβα στην οικογενεια ισως να ναι και αυτο..

betty είπε...

Mπα, μένω άφωνη...πρέπει να έχεις μηχανή κατάλληλη και για αστροφωτογράφιση, βέβαια βοήθησε και το χειμωνιάτικο κρύο, αλλά τι μηχανή έχεις;

Penthesila είπε...

**betty καλησπερα μια sony super_steady_shot DSC-H2 6 Mpix που τελικα φαινεται οτι ειναι καλη,πολυ καλη...