18.2.08

Κινδυνεύεις


photo by Vangelis Efthymiou


Κινδυνεύεις, δε βλέπεις;
Όταν μ΄αγκαλιάζεις
δεν καταλαβαίνεις
πως πρέπει μ΄άλλα μάτια να με προσέξεις;
Δεν καταλαβαίνεις
πως ανάμεσά μας οι σχέσεις
είναι αντίστροφες;
Πως εγώ είμαι η αιχμηρή
που σε διαπερνώ
που κατοικώ το μυστικό σου χώρο
που ψηλαφώ κι ανιχνεύω
που γνωρίζω αλάθητα.
Δεν ένοιωσες
πως κλείνοντας τα μάτια σου
μ΄έκλεινες μέσα;
Πως δραπετεύοντας
έπαιρνες με τις τύψεις σου
και μένα;
Δεν καταλαβαίνεις πως όταν σφραγίζεσαι
μέσα σου και μένα σφραγίζεις
έτσι που ανενόχλητη
στο σκοτάδι σου σ΄ερευνώ;
Μα δε βλέπεις πως είμαι ένα άγριο
κοφτερό σα δρεπάνι
αχόρταγο
ερωτηματικό;

Ρουσσου Μαρια_Μαγια

7 σχόλια:

Prince Of The City είπε...

xmmm...

Laplace είπε...

elpizw na mhn eisai poly sklhrh otan ertei h wra gia ekdikhsh..kserw pws ta exeis parei me osa ksereis alla panta yparxei k o oiktos ;)

Penthesila είπε...

** goth οντως χμμμμμμμμ...ανυσηχω πολυ και γω..

** ρομποτακο δε ειμαι σκληρη και εκδικητικη και φαντασου οτι κακο μου εχουν κανει πολλοι,στην ψυχη μου, οι τυψεις τους ειναι η χειροτερη τιμωρια.Καποιοι ειχαν τα κοτσια να πουν συγνωμμη καποιοι αλλοι δε ηταν ανθρωποι για να το κανουν...

Laplace είπε...

φταις κ εσυ ομως,γιατι ο ανθρωπος μπορει να μην ξερει οτι εμαθες για την κοροιδια..
μπορει να πιστευει οτι ακόμα δεν γνωρίζεις

Penthesila είπε...

**ρομποτακο παντα ενημερωνω οτι ξερω οσα εχω μαθει οτι εχω υποψιαστει παντα ολοι ηξεραν οτι γνωριζα ειτε απο την αρχη ειτε κατα την διαρκεια ειτε ακομα και στο τελος..Η διαισθηση μου παντα με ειδοποιει εγκαιρως δε μ εχει προδωσει ποτε μεχρι στιγμης.

Ανώνυμος είπε...

ποιός ήρθε? κουμπάρα τι έγινε, ολα καλά?

Penthesila είπε...

**κουμπαρα ολα καλα μετακομισατε ή ακομα?