8.2.08

Δεν πουλάω τη ψυχή μου





Όλη μέρα κάπου τρέχω
και σταματημό δεν έχω
σε μια τρέλα συμμετέχω
που δεν έχει τίποτα σκοπό
τι να πω...

Όλη νύχτα δεν κοιμάμαι
και τα όνειρα φοβάμαι
για το λίγο που κρατάνε
κάνουν τελικά πολύ κακό
στο μυαλό...

Όλα γύρω με στριμώχνουν
όλα σπρώχνουν να συμβιβαστώ
Όλα μακριά με διώχνουν
δεν θα πάρω σας ευχαριστώ

Δεν πουλάω τη ψυχή μου
κι ας τα έβαλε μαζί μου η ζωή
δεν πουλάω την καρδιά μου
κι ας χτυπάνε τα φτερά μου κεραυνοί

Δεν πουλάω τ΄όνειρό μου
εξαντλώ τον εαυτό μου στη φθορά
δεν πουλάω τη ψυχή μου
κι έχω τη συνείδησή μου μια χαρά

Όλη μέρα κάπου τρέχω
και δεν ξέρω πώς αντέχω
το κορμί μου περιστρέφω
γύρω από το ίδιο σκηνικό
τι να πω...

Όλη νύχτα δεν κοιμάμαι
τα προβλήματα θυμάμαι
εφιάλτες με ξυπνάνε
όταν πάω ν΄αποκοιμηθώ
δεν μπορώ...



Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Μουσική: Χάρης Βαρθακούρης
Πρώτη εκτέλεση: Χάρης Βαρθακούρης & Νίκος Μακρόπουλος ( Ντουέτο )

8 σχόλια:

zero είπε...

Πολυ καλο.

Stiliano είπε...

Καλό. Να το αφιερώσεις στους νυχτοφύλακες.

iLiAs είπε...

..τα όνειρα σου μην τα φοβάσαι..είναι φάρος στη διαδρομή μας :)

KitsosMitsos είπε...

Το τραγούδι δεν το ξέρω, μ'αρέσει όμως ο τίτλος!
Την καλησπέρα μου.

Penthesila είπε...

Ζερο ενα μυνημα ειναι σε απλη γλωσσα ...

Στυλιανε το αφιερωνω σε καθε ενδιαφερομενο καλωσηρθες

Ιλια με τους εφιαλτες εχω προβλημα ειναι παντα οιωνοι..

Κιτσο μηπως και γω το ξερα?στο ραδιο στο αμαξι το ακουσα δε ηξερα καν ποιος το λεει βρηκα στιχους και το ανεβασα προς ενημερωση και ο νοων νοειτο!(το πιασες το υπονοουμενο?)

Laplace είπε...

καλημερα νεραιδουλα..πολυ καλο :)

yiota είπε...

kalispera panthesila! Teleio to tragoudi..
Mporw na pw oti me ekfrasei: " Όλη μέρα κάπου τρέχω
και δεν ξέρω πώς αντέχω
το κορμί μου περιστρέφω
γύρω από το ίδιο σκηνικό
τι να πω..."

Penthesila είπε...

**Γιωτα εμενα με εκφραζει ολο το τραγουδι απο την πρωτη ως την τελευταια λεξη..
φιλια γλυκια μου