28.1.08

Νυχτα Ατελειωτη....




Διεσχισα ολη τη νυχτα
τον ουρανο,
αλλο αστερι δε εμεινε,
καταναλωσα βενζινη και ποδια
αλλος δρομος δε υπαρχει.


Μονη μου, αγγελε μου,
μονη μου,
ξερω πως δε ζω
ξερεις πως
δε ζω μονη μου αλλο πια...


Τελειωσαν τα ματια μου,
ηλιος δε υπαρχει
δε υπαρχει τραγουδι
να φιλαει
σαν εσενα,
αγγελε μου,
ειμαι μονη...


Σε χρειαζομαι τωρα
για να ζησω,
σε χρειαζομαι εδω.
Δωρο η επιθυμια,
σε χρειαζομαι
με ολα τα ονειρα σου
εδω.


Αν θες....


Τελειωσε η νυχτα,
τελειωσα και εγω
οσο πιο πολυ υποφερω
τοσο το αρωμα σου
μενει δυνατο...


Ειμαι μονη,
αγγελε μου,
μονη ζω...


Το ξερεις πως δε ζω..



Της Ιδιας

4 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα...

Penthesila είπε...

Καλημερα ρομποτακο....

iLiAs είπε...

...και πώς να περάσει μια τέτοια νύχτα..πώς??

Penthesila είπε...

....Ιλια καλησπερα περασε και αυτη η νυχτα....