12.1.08

Μαναφρένεια

Σαββατο πρωϊ
απο τις 7
η τηλεοραση εκπεμπει
κινουμενα πασης φυσεως
το φαγητο ειναι ηδη στο φουρνο
μπριζολες με πατατες
κατα παραγγελια
προσπαθω ωρες τωρα
να πιω ενα καφε,
ενα καφε,
βρε παιδι,
μια γουλια,
να ανοιξει το ματι,
να χαλαρωσω...
μπαινω στη γωνια μου,
καθομαι στο γραφειο,
ακουμπω τη κουπα,
και...
επιδρομη!
ορμουν τα τρολλ
μεσα
σπρωχνονται
μαλλιοτραβιουνται
ουρλιαζουν
τα κυτταρα μου
επαναστατουν..
και ρωτω
γιατι
μολις
κατσω στη γωνια μου
γιατι
θυμουνται
να κλαφτουν
να τσακωθουν
να γκρινιαξουν
να σκοτωθουν
για το καναλι
το κολατσιο
τα tamagotchi
το γειτονα
το σπιτι
το κρεββατι
το χθες
το σημερα
το μελλον
ποιο ειναι πιο ψηλο
ποιο γεννηθηκε πρωτο
ποιο αγαπω πιο πολυ
ποιο αγαπω πιο λιγο
να θελουν τουαλετα...
κ
καθε φορα
η ιδια ερωτηση
ποσο να αντεξω η μανα....
καμαρι μου
εισαι 8 χρονων
συζητας, ηδη, για γκομενες
γιατι,
πες μου,
να καταλαβω και εγω
η μανουλα
η ερωτηση
"μαμα να κατουρησω?"
εχει απαντηση?
και ναι,
αυτη τη φορα
αφου με προκαλεσες,
μπαινω στα αιματα
και
σου απαντω
"οχι "
ετσι, βρε παιδι μου, απο περιεργεια
να δω τι θα κανεις..





10 σχόλια:

Laplace είπε...

xaxa epoidromh apo trolls!!
milaei gia gkomenes?
xa emena to bafthsthri einai 10 kai HDH exei kopela...
ti les loipon? :P

Penthesila είπε...

...laplace lew na valw mia gyalia me profulaktika sto epiplo sthn ypodoxh dipla stis karameles..etsi na synhthizoume sthn idea....

iLiAs είπε...

..ε παιδιά είναι..αν δεν τα κάνουν τώρα..πότε θα τα κάνουν?? :)

Καλημέρα ηλιόλουστη, φωτεινή :)

Από Μηχανής Θεός είπε...

Ascolta mi...

Ascolta ti...

Αν τα ώτα ήταν ορθάνοιχτα να ακούσουν και λίγο πίσω από τις λέξεις και μπορούσαν να κατανοήσουν... Θα ήταν όλα πολύ καλύτερα.. [ίσως όμως και βαρετά λόγω αυτού]

Καλημέρα

Penthesila είπε...

....Ilia ναι, οταν ολα τα καλα και τα κακα τα περνας μονος γινεται καποιες φορες αβασταχτη η ελαφροτητα του ειναι σου...
..αλλωστε το ποστακι εχει μια χιουμοριστικη χροια δικη μου αν παρατηρησεις η ετικετα λεει αγγελοι και εκει ολα αναφερονται στους αγγελους της ζωης μου...
καλημερα καλε μου...

... απο μηχανη θεε,καλωσηρθες..
ti ascolto e ti leggo...

Ανώνυμος είπε...

ωραίο blog και πολύ ωραία μουσική!!!

τελικά τι έγινε? σε κατούρισε το troll?...

κουμπάρα?

φιλάκια γλυκιά penthesila...
αντε και haker!!!

Laplace είπε...

madwoman θα μου γνωρίσεις την χακερ κουμπάρα σου?

Penthesila είπε...

...κουμπαρα καλωσηρθες φιλια....

Ανώνυμος είπε...

Φρόνιμα laplace78!!!

Ό,τι κάνεις... μόνος σου. Αξίζει πάντως... πολύ!

Penthesila είπε...

....κουμπαρα σε βλεπω με μπλοκ σε λιγο καιρο ....καλησπερα!