23.1.08

Καλημερααα....



Φτου μου

ολοϊδια ειμαι

αν εξαιρεσει κανεις τις...


...παντοφλες!


(ποναει η μεση μου σημερα πολυ-τι την ηθελα την φασινα-,ασχετο το ξερω και τι σας νοιαζει εσας θα μου πειτε, αλλα ειπα να το πω μπας και ξορκισω το κακο!)


Εμαθα και ενα νεο πρωϊ πρωϊ

και συγκλονιστηκα...



η Pamela Anderson

δε βγαζει τις ψιλοτακουνες γοβες

ουτε οταν κανει σεχ!


Ηρεμησα , παντα το χα εννοια!

Τις φοραει δε τις φοραει ελεγα....


Α!

και η Στελλιτσα αρνηθηκε "χρυση" προσφορα για γυμνη φωτογραφιση!

Μια στεναχωρια την πηρα και δυο μη σας πω......



18 σχόλια:

Unknown είπε...

καλημερα penthesila.
εγω να δεις καημο που το εχω που δεν θα δω γυμνη φωτο της Στελλας, μιας καλλιγραμης και καλοφωνης καλλιτεχνιδος.....

Ra Ma είπε...

Και με τα λαγουδάκια στα πόδια πάλι κούκλα είσαι!
Η Στέλλα σαν ποιοτική καλλιτέχνης, οφείλει να είναι προσεκτική στις επιλογές που κάνει! Μπράβο της!

Penthesila είπε...

city πανω απο ολα καλοφωνης βεβαιως βεβαιως!
ραδιο ευχαριστω την αλλη φορα θα παρω λαγουδακια τωρα εχω γουρουνακια!!
Στροφη στην ποιοτητα εξ απο ανεκαθεν η Στελλιτσα!

neraidoskoni είπε...

Με φασίνα ή χωρίς νομίζω με δύο παιδιά η μέση πρέπει να είναι μόνιμο φαινόμενο πια!
Καλημέρα

zero είπε...

Μα καλα...
οποιος θεωρει την Pamela ομορφη γυναικα ειναι μεγαλος μαλακας.
Αλλα απο μαλακες γεμισε ο τοπος θα μου πεις τωρα...

zero είπε...

Ποια ειναι η Στελιτσα μωρε?
Η Μπεζαντακου?
χαχαχαχα

Penthesila είπε...

νεραϊδοσκονη δικιο εχεις μονιμο φαινομενο...

ζερο και να ταν μονο η Παμελα που θεωρουν ομορφη...και η Στελλιτσα θεα νομιζει οτι ειναι...

harmonica είπε...

καλημέρα penthesila (ή μάλλον, καλησπέρα).

--οι παντοφλίτσες είναι δικές μου :Ρ

Laplace είπε...

h stella poia einai??

iLiAs είπε...

..χάρη μας έκανε η Στέλλα :)
Καλησπέρα :)

zero είπε...

Να σου πω την αληθεια...
Η Στελλα ειναι ενα τσοκαρο υπερμεγεθες.
Βεβαια...
πρεπει να παραδεχτω...
σαν ανθρωπος και καλλιτεχνης
πως μετα απο ενα μπουκαλι ου'ι'σκι
θα την εβλεπα με διαφορετικο ματι.
Τι να κανουμε...
ανθρωπινες αδυναμιες.

zero είπε...

Την Pamela παντως...
το δηλωνω και δημοσια
με τιποτα.
Ουτε με σφαιρες.
Ασε που θα εχει καμια δεκαρια αρρωστιες με ολους αυτους τους ροκερς που εχει παει.
Σιγα το φροκαλο μωρε.

zero είπε...

Οι Ελληνιδες ειναι οι ομορφοτερες και καλυτερες γυναικες.
Το υπογραφω αυτο.

Penthesila είπε...

harmonica οι δικες μου ειναι γουρουνακια!

Ιλια και λιγα λες καλησπερα καλε μου..

ρομποτακο δε ξερεις τη Στελλα?? την φοβερη καλλιτεχνιδα?

ζερο μου εγω μετα απο ενα μπουκαλι
δε θα εβλεπα παλι τιποτα θα μουν στις πρωτες βοηθειες!Για την παμελα εχω ακουσει καπου οτι εχει ηπατιτιδα

zero είπε...

Καπου εχει ηπατιτιδα και καπου αλλου εχει... ωτιτιδα.

Ανώνυμος είπε...

καλημερα penthesila.. περαστικα για την μεση..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα!...

Penthesila είπε...

ωκεανε καλημερα ευχαριστω καλε μου..

ανεμοσκορπισματα καλημερα καλωσηρθες!