3.1.08

Όσοι Βοηθοί προσέλθετε…



Αγαπημένο μου pc,
έχουμε κλείσει τρία χρονιά μαζί και κάθε μέρα με εντυπωσιάζεις
με τα τόσα μυστικά σου, το πόσα ακόμα μου κρύβεις και πόσα ακόμα , άπειρα έχω να ανακαλύψω. Θυμάμαι τη μέρα που πήρα τη μεγάλη απόφαση να σε αγοράσω, να σε βάλω στη ζωή μου…
Θυμάμαι τις αντιδράσεις όσων ακούσαν ότι θα πάρω υπολογιστή…Γέλασαν, με κορόιδεψαν. Θυμάμαι ακόμα τη απορία του Α.. «τι θα το κανείς καλέ εσύ τον υπολογιστή ,εσύ δε ξέρεις από που ανοίγει…χαχαχαχαααα»
Δε τους άκουσα ,δε άφησα τίποτα να με σταματήσει, κάτι με έσπρωχνε κοντά σου ,μια ανάγκη …


είχα ήδη περάσει πολλές δύσκολες στιγμές και είχα ανάγκη από κάτι, κάποιον να είναι διπλά μου κάποιον να ασχολούμαι….


είμαι βλέπεις αρκετά μεγάλη για να αρχίσω τις αλητείες,


δε θα μου το επέτρεπα άλλωστε …


είμαι όμως και αρκετά μικρή να πάρω σβάρνα τις εκκλησιές και τα μοναστήρια….


το ποτό ,το τσιγάρο, τα ναρκωτικά δε είναι για μένα πάλι….


η τηλεόραση δε είχε τίποτα πια ,το ταβάνι παρέμενε άσπρο και εγώ χρειαζόμουν κάτι, κάποιον…..


και


σκέφτηκα


εσένα.
Είπα θα πάρω υπολογιστή και το έκανα….


σιγά σιγα σε ανακάλυψα, σε έμαθα , με έμαθες
Σε ταλαιπώρησα και με ταλαιπώρησες, με ξενύχτησες ,σε ξενύχτησα……


Μ έκανες να γελάσω, μ έκανες να κλάψω….


Ήσουν εδώ όταν σε χρειάστηκα …


όσο τίποτα…
Όσο κανένας….


Θα με περάσουν για τρελή αλλά δε με πειράζει …

λίγες σκέψεις είναι μόνο

Τώρα πια, γελάω εγώ ,όταν, όλοι όσοι με κορόιδευαν, έρχονται και ρωτούν ….
Ευχαριστώ όσους με βοηθήσαν να λύσω τις απορίες μου και μου έδειξαν το δρόμο ,


φίλους ηλεκτρονικούς,


δε ξερώ τα ονόματα τους, δε έχω δει το πρόσωπο τους


αλλά


ήταν εδώ σε ότι χρειάστηκα …
Και βρήκα μονή μου το δρόμο για να φτιάξω ένα blog,


όχι γιατί είναι της μόδας….



από ανάγκη να αφήνω κάπου στιγμές και σκέψεις να τις μοιραστώ…..


τρεις μέρες έψαχνα ,άνοιγα, έκλεινα σελίδες ,


κοίταζα, δοκίμαζα,


έγραφα και έσβηνα….


Έχω κάποιες απορίες όμως ,που είναι δύσκολο να τις λύσω μονή μου,


μιας και οι γνώσεις μου είναι πενιχρες.


Πρεπει να ζητήσω μια χείρα βοηθείας από οποίον θέλει να μου δώσει τα φωτά του.




Δε ξερώ πως μπορώ να κάνω link, κάποιον blog ή post μέσα σε κάποια άλλη ανάρτηση ,φαντάζομαι πως πρέπει να τα περάσεις κωδικοποιημένα αλλά πως???



Όσοι Βοηθοί προσέλθετε…

13 σχόλια:

Laplace είπε...

επεξεργασια αναρτησης εχει το μπλοκ που γραφεις..το λινκ ειναι το κουμπι hyperlink

Εδω ειμαστε,τωρα που σε βρηκαμε,σε αφηνουμε?ρομαντικο ποστ

Penthesila είπε...

loipon laplace mallon ksexasa na anaferw to pio shmantiko stoixeio...
eimai ksanthia....
pws na sou dwsw se liges lekseis thn aporia mou..
loipon as poume oti thelw na grapsw
" diavasa se post tou laplace auto ktl ktl" se ena diko mou post.pws mporei to diko sou onoma na to kanoun klik kai na anoigei to diko sou blog?

Laplace είπε...

exei ena koumpaki EISAGWGH SYNDESMOU sthn epeksergasia..
an den to breis apla an thes na grapseis XXXX grafeis

k ayto einai to hyperlink

Ανώνυμος είπε...

καλημερα καλη χρονια με υγεια χαρα κ ευτυχια κ ο καινουργιος χρονος να σου ανοιξει ακομα περισσοτερους οριζοντες σ αυτο που σ αρεσει να μοιραζεσαι πολλα..

Penthesila είπε...

thn eisagwgh sundesmou sthn epeksergasia thn exw vrei mesa stis anarthseis to hyperlink mou lew an katalava to kanei automata?
pws mporw ns kanw to titlo enos post link mesa s ena allo??

Penthesila είπε...

ocean kalh xronia kalws irthes...

Λου είπε...

να σαι καλα Πενθεσιλια μου....
τα ιστολογια δεν ειναι παρα σκεψεις ανθρωπων κριτικαρισμενες απο ανθρωπους....με την επικινδυνη γοητεια του αγνωστου.....δεν ειναι παρα...οσα δεν τολμησαμε να γραψουμε στο χαρτι...με τον φοβο γνωστοι να μας διαβασουν....
Δεν ειναι μοδα.....ειναι ψυχη.
Μια αδαης (με περγαμηνες καποτε_κομπιουτεριτσα...

Laplace είπε...

Penthesila moy grafeis px MAGIC,to epilegeis sernontas panw to mouse k afou to epilekseis patas to hyperlink..
einai poly aplo,dokimase to

Laplace είπε...

συμφωνω με την Λου!ετσι ακριβως το βλεπω κ εγω..σε ελαχιστους εχω πει οτι εχω μπλοκ..

Penthesila είπε...

lou...
...osa de tolmisame na fwnaksoume..
osa de tha akougan oso dunata ki an ta legame...

Pan είπε...

Το ότι θα έφτανα κάποτε στο σημείο να προσφέρω e-βοήθεια σε άλλους...ούτε στο πιο παρανοϊκό όνειρό μου!!!!

Λοιπόν, ότι μπορώ να κάνω, απλά σφύριξε.

Οσο για την απορία σου, δεν έχει κάποια διαφορά από τα υπόλοιπα λινκ.

Ή μήπως κάτι δεν κατάλαβα εγώ;

iLiAs είπε...

..μου άρεσε πολύ που έγραψες ότι το pc, σ' έκανε να κλάψεις και να γελάσεις...χεχε..
εμένα πάλι εντελώς απαθές! :)

Καλησπέρα!

Penthesila είπε...

pan edw kanoun thle-iatrikh kai h e-voitheia se entypwsiazei??einai kati san pliroforiew gia nautilomenous mias kai pleoume sto diaduktuo..an exeis dei kapoio yfalo tha me afhseis na pesw panw tou???(mh m afhseis mh....)

Ilia kai omws de htan to pc htan h anakgh na gelasw na klapsw ...

egw opou exw pei oti exw blog gelane kai etsi epapsa na to lew

laplace paw gia dokimes ....