17.1.08

Γιατι μ'αγαπησες...




Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες
στα περασμένα χρόνια.
Και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα
και σε βροχή, σε χιόνια,
δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες.

Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου
μια νύχτα και με φίλησες στο στόμα,
μόνο γι' αυτό είμαι ωραία σαν κρίνο ολάνοιχτο
κ' έχω ένα ρίγος στην ψυχή μου ακόμα,
μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου.

Μόνο γιατί τα μάτια σου με κύτταξαν
με την ψυχή στο βλέμμα,
περήφανα στολίστηκα το υπέρτατο
της ύπαρξής μου στέμμα,
μόνο γιατί τα μάτια σου με κύτταξαν.

Μόνο γιατί όπως πέρναα με καμάρωσες
και στη ματιά σου να περνάη
είδα τη λυγερή σκιά μου, ως όνειρο
να παίζει, να πονάη,
μόνο γιατί όπως πέρναα με καμάρωσες.

Γιατί δισταχτικά σα να με φώναξες
και μου άπλωσες τα χέρια
κ' είχες μέσα στα μάτια σου το θάμπωμα
- μια αγάπη πλέρια,
γιατί δισταχτικά σα να με φώναξες.

Γιατί, μόνο γιατί σε σέναν άρεσε
γι' αυτό έμεινεν ωραίο το πέρασμά μου.
Σα να μ' ακολουθούσες όπου πήγαινα,
σα να περνούσες κάπου εκεί σιμά μου.
Γιατί, μόνο γιατί σε σέναν άρεσε.

Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα,
γι' αυτό η ζωή μου εδόθη.
Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτη
μένα η ζωή πληρώθη.
Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα.

Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου
μου χάρισε η αυγή ρόδα στα χέρια.
Για να φωτίσω μια στιγμή το δρόμο σου
μου γέμισε τα μάτια η νύχτα αστέρια,
μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου.

Μονάχα γιατί τόσο ωραία μ' αγάπησες
έζησα, να πληθαίνω
τα ονείρατά σου, ωραίε που βασίλεψες
κ' έτσι γλυκά πεθαίνω
μονάχα γιατί τόσο ωραία μ' αγάπησες.


Μαρία Πολυδούρη

15 σχόλια:

iLiAs είπε...

..μια τέτοια στιγμή αξίζει, χίλια χρόνια..
Καλο ξημέρωμα :)

harmonica είπε...

πολύ όμορφο ποίημα penthesila.

Άντε, πάλι μας έφτιαξες βραδιάτικα ;)

Ra Ma είπε...

"Δε νιώθω... Γιατί μ'αγαπησες..."

(Τι ερωτήσεις είναι αυτές που προκύπτουν από τα headers των αναρτήσεων!)

Σαν να μου φαίνεται πως ξέρεις...

zero είπε...

Παρα πολυ καλο.
Λιγοι ανθρωποι αισθανονται πια ετσι.

Penthesila είπε...

...Ιλια καλησπερα...

....harmonica καλωσηρθες

...ραδιο καλε μου κατι ξερω ναι...

...ζερο ελπιζω να γινουν περισσοτεροι..

Natalia είπε...

"κ' έτσι γλυκά πεθαίνω
μονάχα γιατί τόσο ωραία μ' αγάπησες..."

ειναι σαν ν' ανοίγει ένα λεύκωμα και να βρίσκουμε μέσα την ψυχή της Πολυδούρη...και τη δική μας

ωραίο ποίημα, και μελαγχολικό, όπως όλα της

zero είπε...

χλωμο το βλεπω, αυτο που ελπιζεις.
Την καλημερα μου.

Penthesila είπε...

...ναταλακι μου χαθηκαμε...

...ζερο καλησπερα ασε με να ελπιζω...κατι ειναι και αυτο...

iLiAs είπε...

Μια καλησπέρα απο 'δω :)

zero είπε...

Σου απαντησα σε αυτο που με ρωτησες.
Στειλε μου ενα μειλ, να σου εξηγησω που εχει προβλημα το μπλογκ σου και γιατι εχει προβλημα.
Εν ολιγης... το μπλογκακι σου ειναι πολυ βαρυ.
Ρωτα με οτι θελεις, δεν με ενοχλεις.
Την καλημερα μου.

Penthesila είπε...

ζερο καλησπερα ειδα την απαντηση σου και σ ευχαριστω.και εγω το μινιμα στρετσ !!μαιλ? για κατσε να δω....τα λεμε..

Pan είπε...

Καλησπέρα.

Τώρα αυτό θεωρείται
απαισιόδοξο ποίημα;

Γεμάτο χαρά το έβρισκα
πάντα και με κορόιδευαν.

Penthesila είπε...

Καλημερα Παν ειναι ομορφο να σαι αισιοδοξος!

Artemis Zannou είπε...

Τι όμορφο...

Penthesila είπε...

Golden Καλωσηρθες....την καλημερα μου...