24.1.08

Ο Πρωτος Χορος


10 σχόλια:

Από Μηχανής Θεός είπε...

Ρε συ, χορεύεις υπέροχα τελικά!!!!

χαχαχαχαχα, άψογο! Άντε και στα δικά ΣΑΣ εμείς οι λεύτεροι!

Penthesila είπε...

Θεε, ενα βιντεο που με ξαφνιασε ευχαριστα και ειπα να το μοιραστω μαζι σας.....και στα δικα σας και του χρονου!χχαχααχαα!

Από Μηχανής Θεός είπε...

Τι;; Δεν είσαι εσυ;;;
..κλαψ!
Χεχεχε!

Και στα δικά τους λοιπόν, και ευτυχισμένος ο νέος πάσχας! :)))

Penthesila είπε...

Εγω ειμαι πιο ομορφη αχαχαχαχααα! πιο ξανθια και πιο τσαχπινα!Α, και μη ξεχασω,και μετριοφρων!αχαχαχαα

Λου είπε...

Καλημερα Πενθεσιλια.....παντα τετοια....να μας φταχνεις την διαθεση...

Penthesila είπε...

Λου καλημεραα καλη μου να χαμογελασουμε λιγο...

neraidoskoni είπε...

Πάντως δεν μπορείς να πεις!! Τα έδωσαν όλα!!! χαχαχα
πολύ καλό και πρωτότυπο

Penthesila είπε...

Νεραϊδοσκονη τουλαχιστον εκαναν το κεφι τους και οχι γαμο κονσερβα οπως καταλαβαινω απο το βιντεακι και μονο γι αυτο να ναι καλα τα παιδια και καλους απογονους!Τις καλημερες μου....

zero είπε...

χαχαχαχα

Penthesila είπε...

Ζερο οτα το ειδα πρωτη φορα γελαγα σα μικρο παιδι μου φανηκε πολυ διασκεδαστικο.Μ αρεσει οτι το ζευγαρι δειχνει να το διασκεδαζει..