25.1.08

Ανθρωποι ....

...τι μ' επιασε μη με ρωτησετε
ακουσα τη μελωδια
πριν λιγο
μες τις αναμνησεις μου
και μια γυναικεια φωνη να τραγουδα...



Ανθρωποι μοναχοι

"Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
σαν το ξεχασμένο στάχυ
ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος
κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος
σαν το ξεχασμένο στάχυ
άνθρωποι μονάχοι

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
όπως του πελάγου οι βράχοι
ο κόσμος θάλασσα που απλώνει
κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι
ανεμοδαρμένοι βράχοι
άνθρωποι μονάχοι

Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα
άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα... "



(προσθηκη 1 : προσπαθησα να σας χαρiσω και τη μελωδια αλλα οι προσπαθειες ακαρπες δε ανεβαινει κανεna player,υπαρχει μια γενικη αρνηση δοκιμασα τρια τεσσερα αλλα τιποτα
ειμαι ομως επιμονη και που θα μου παει θα την βρω την ακρη,ετσι γιατι με πεισμωσε ο blogger)

(προσθηκη 2 : οχι που θα του περναγε!)

6 σχόλια:

Laplace είπε...

exun magioko robotaki aytoi oi anhtrwpoi?OXI..
esy omws exeis :P

iLiAs είπε...

...τραγούδι λίγο "κάπως"...ελπίζω όχι άλλοι άνθρωποι μονάχοι!

Ομορφη, ηλιόλουστη Καλημερα :)

Penthesila είπε...

Καλημερα Ιλια....οντως ηλιολουστη μερα σημερα....

KitsosMitsos είπε...

Καταπληκτικοί στίχοι. Και μοναδική η αυθεντική ερμηνεία.
Την καλημέρα μου.

Penthesila είπε...

Καλημερα κιτσομιτσο καλωσηρθες....

Ανώνυμος είπε...

μια και μονο μια είναι η Χαρούλα...