14.1.08

Μοντερνα "Κοκκινοσκουφιτσα"


Μια φορά και ένα καιρό,
η Κοκκινοσκουφίτσα ζούσε με την μητέρα της σ’ ένα αγρόκτημα στο δάσος.
Μια μέρα, η μητέρα της την έστειλε επίσκεψη στην άρρωστη γιαγιά της.
Δε πρόλαβε να πάει πολύ μακριά κι ένας λύκος πετάχτηκε μπροστά της.
Η μικρή Κοκκινοσκουφίτσα φοβήθηκε, αλλά ο λύκος χαμογέλασε και τη ρώτησε που πηγαίνει,
«Πηγαίνω στη γιαγιά μου» απάντησε η Κοκκινοσκουφίτσα.
« Και που ζει η γιαγια σου,καλο μου κορίτσι?»ρώτησε ο λύκος πολύ ευγενικά, μα παρά πολύ ευγενικά!!
«Ζει σε ένα σπιτάκι στη μέση του δάσους» είπε η μικρή
και ο λύκος άρχισε να τρέχει και δε σταμάτησε παρά μονό όταν έφτασε στο σπίτι στη μέση του δασους!
Μόλις έφτασε εκεί, ο λύκος χτύπησε τη πόρτα.
Από μέσα ακούστηκε μια φωνή
«ποιος είναι?»
«εγώ είμαι γιαγιάκα, η Κοκκινοσκουφίτσα»
«έλα μέσα,χρυσό μου!» φώναξε η γιαγιά.
Ο λύκος άνοιξε τη πόρτα, πήδηξε μέσα και άνοιξε το τεράστιο στόμα του μπροστά στη γιαγιά της Κοκκινοσκουφιτσας!
Εκείνη φοβήθηκε τόσο πολύ, που πετάχτηκε έξω από το κρεβάτι και κρύφτηκε μέσα στην ντουλάπα.
Λίγο αργότερα η Κοκκινοσκουφίτσα έφτασε στο σπίτι της γιαγιάς της και χτύπησε τη πόρτα.
Μια βραχνή φωνή ρώτησε,
«ποιος είναι?»
«εγώ είμαι γιαγιάκα, η Κοκκινοσκουφίτσα».
«έλα μέσα χρυσό μου!» απάντησε η φωνή.
Ο λύκος είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι ,φορώντας το νυχτικό της γιαγιάς!
«τι μεγάλα αυτιά που έχεις γιαγιά!», είπε η Κοκκινοσκουφίτσα.
«για να σε ακούω» απάντησε ο λύκος
«τι μεγάλα ματιά που έχεις!» λέει η Κοκκινοσκουφίτσα
«για να σε βλέπω» απαντάει ο λύκος
« και τι μεγάλα δόντια που έχεις γιαγιάκα!» λέει η Κοκκινοσκουφίτσα
«έχω μεγάλα δόντια για να σε ΦΑΩ », μουγκρίζει ο λύκος
και ήταν έτοιμος
να καταπιεί τη Κοκκινοσκουφίτσα όταν…
με μια κίνηση, η Κοκκινοσκουφίτσα βγάζει ένα περίστροφο από το καλαθάκι της , του ρίχνει και ο λύκος πέφτει κάτω ξερός…



ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ

Μην τα βάζεις ποτέ με μικρά κοριτσάκια!

5 σχόλια:

Laplace είπε...

xaxa poly wraio..
sthn dikh mu istoria bgazei kati allo k kynhgaei na ton @@@

Penthesila είπε...

..axaxaxa ....egw epneusthka apo th lara croft....

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα τέτοια παραμύθια θα έλεγαν στη Lara μικρή! Για την κοκκινο-δερματινο-σκουφίτσα!

Καλή εβδομάδα αμαζόνα!

zero είπε...

Πολυ σωστο.

Penthesila είπε...

..καλησπερα ραδιο ....

... ζερο σε χαιρετω...