25.10.10

Behind Closed Doors

The Girl and the Wolf



"It is not so easy to fool little girls nowadays as it used to be"

8.10.10

Διάλειμμα για διαφημίσεις




Πολλά ερωτήματα έχετε από την προηγούμενη στήλη και πρέπει να απαντήσω πριν συνεχίσω την ιστορία.
Ο όρος ubersexual πρωτοεμφανίστηκε στο βιβλίο The future of men.
To έγραψαν τρεις γυναίκες-στελέχη της διαφημιστικής αμερικάνικης εταιρείας WJT, ειδικές στον τομέα της στρατηγικής μελέτης προτύπων.
Οι διαφημιστικές προσπαθούσαν να πιάσουν πελάτη τον νέο τύπο άντρα που εμφανίστηκε μετά τον metrosexual και δεν ήταν ούτε τόσο καταναλωτικός, ούτε τέλεια αποτριχωμένος, ούτε γνώριζε τα πάντα για τα καλλυντικά.
Προσέχει την εμφάνισή του, είναι γυμνασμένος, μορφωμένος και ψαγμένος, αλλά χωρίς επιτήδευση.
Φέρνει την αρρενωπότητα πίσω στις παραδοσιακές δομές, χωρίς όμως τη βαρβατίλα.
(Αν βρείτε το πρώτο τεύχος του «Αrren», του free male press της Θεσσαλονίκης, τον έχει καταγράψει πραγματικά to the point).
Δεν ποζάρει, γίνεται χύμα με τα φιλαράκια του κι έχει αντρικά χόμπι, χωρίς όμως τη μονομανία του βαρβατουάρ για το τρίπτυχο ποδόσφαιρο - τσόντες - μπίρες.
Δεν έχει κολλητές γυναίκες όπως ο metrosexual γιατί δεν έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα, αλλά τις σέβεται και δεν έχει τα συμπλέγματα των αρρενωπών ειδών μισογύνηδων με ηγετικές τάσεις (προηγούμενα τεύχη).
Έχει υψηλή τεστοστερόνη, αυτοπεποίθηση, στυλ και είναι περιπετειώδης.
Είναι πολύ hot εραστής και κάνει σεξ με ορμή και επίσης χωρίς καμία επιτήδευση.
Έχει την ντομπροσύνη, το θάρρος και τη δυναμικότητα του παραδοσιακού αρσενικού, χωρίς όμως τη συναισθηματική κενότητά του.
Όταν ένας ubersexual σού πει ότι είστε μαζί σημαίνει ότι είστε μαζί, αν σου πει ότι είσαι καριόλα και γι' αυτό χωρίζετε,
σημαίνει ότι όσο καψούρης και να είναι δεν έχει πισωγυρίσματα,
ο λόγος του είναι κάτι που δεν διαπραγματεύεται.
Ο λόγος του είναι ακόμη αυτό που κάνει το αυθεντικό αρσενικό να ξεχωρίζει.

Αυτό που ρωτάτε οι γυναίκες που ταυτιστήκατε με την Καριόλα,
αν υπάρχει περίπτωση ο ubersexual να μείνει μαζί της μετά από όλα όσα έγιναν,
η αλήθεια είναι ότι έχω έναν ubersexual φίλο που μπορεί να μην έστρωσε απόλυτα την Καριόλα, αλλά την αγάπησε.
Τη μαζεύει διαρκώς, ομηρικοί καυγάδες, η σχέση πάντα στο κόκκινο, αλλά, παρ' όλα αυτά, δεν τη χώρισε.
Μάλλον γιατί είχε πολλά Καλά Κορίτσια στο βιογραφικό του και δεν άντεχε πια τις Ψυχαναγκαστικές, τις γκόμενες που έκλαιγαν κι οδύρονταν.
«Και τί σημαίνει "καλό κορίτσι";» με ρωτά.
Έχει καταλήξει ότι ή καλή γυναίκα θα είναι κάποια ή καλός άνθρωπος.
Και η δική του Καριόλα μπορεί να μην είναι καλή γυναίκα, αλλά είναι καλός άνθρωπος - κατά βάθος.

Για να απαντήσω σε όσους με ρωτούν πώς στο καλό κατάλαβα ότι οι Ψυχαναγκαστικές γκομενές τους τούς εξουσιάζουν συναισθηματικά, η Ψυχαναγκαστική, όπως και Το Θέμα (παλιότερο τεύχος), είναι οι γυναίκες που έχουν τους άντρες στην ελληνική κοινωνία.
Εκείνες που τους βάζουν σε σχέση και οι νικήτριες έτσι και παιχτεί θέμα ανταγωνισμού.
Ο ubersexual φίλος μου λέει ότι ο άντρας είναι φιλότιμο ον, δεν αντέχει να βλέπει μια γυναίκα να κλαίει και τελικά μένει μαζί της γιατί πείθεται ότι τον αγαπά, άσε που φοβάται πολύ και τη σκηνή χωρισμού.
Η αλήθεια είναι ότι κι οι άντρες που έρχονται από μητέρα-θύμα εκλαμβάνουν πάντα τις ενοχές που τους βγάζει κάποια ως αγάπη.
Κατά τ' άλλα, ναι, πιστεύω ότι το ίδιο θα αγαπήσει Αλέξανδρε και η δική σου Ψυχαναγκαστική τον επόμενο,
είναι αυτό που ονομάζουμε Ψυχολογία του Αιδοίου.
(Αν κάνεις πραγματικά καλό σεξ γύρω στις δέκα φορές σε μια γυναίκα, σε έχει ερωτευτεί.
Και τον επόμενο που θα τις κάνει γύρω στις δέκα φορές πολύ καλό σεξ, και τον επόμενο. Επιπλέον η γυναικεία ψυχολογία προσαρμόζεται, και γι' αυτό οι γυναίκες μπορούν να μπαίνουν σε σχέση με τόσους διαφορετικούς τύπους).
Θα σε συμβούλευα λοιπόν να αφήσεις την Ψυχαναγκαστική εφόσον ερωτεύτηκες άλλη, πληγωθεί δεν πληγωθεί, έτσι είναι τα πράγματα.
Περισσότερο σκέφτομαι πόσο θα πληγωθείς εσύ μόλις μπεις σε κανονική σχέση με τη δεύτερη. Μπορεί να της έχεις εξηγήσει την κατάσταση, αλλά άλλο η λογική κι άλλο το συναίσθημα. Όλες τις μέρες που την αφήνεις μόνη γιατί η Ψυχαναγκαστική άρχισε τα κλάματα, της δίνεις το συναίσθημα της εγκατάλειψης και της προδοσίας.
Δεν θα στο ανταποδώσει στο μέλλον;
Εγώ βάζω στοίχημα ότι όταν σε έχει, θα σε μηδενίσει.
Προσέξτε πολύ το στόρι που δίνετε σε μια γυναίκα, αν θέλετε το u belong to me and I belong to you,
αυτό πρέπει να δίνετε εξαρχής.

Και τέλος, ο Λουκιανός ρωτά γιατί,
να πάρει,
η Καριόλα επιστρέφει πάντα στον φλώρο που βαρέθηκε και πέταξε.
Γιατί μετά τη μεγάλη γύρα της στην αγορά και η Καριόλα θα κακοποιηθεί συναισθηματικά, θα κάνει την αυτοκριτική της και θα βιώσει τη μοναξιά.
Τότε θα επιστρέψει στον άντρα που την αποδέχεται.
Αλλά αφήστε με να συνεχίσω την ιστορία της Κάτιας γιατί είμαστε στο σημείο που ο Φλώρος, όταν κατοχυρώσει την Καριόλα,
θα ξυπνήσει και θα την εκδικηθεί για όλα όσα του έκανε στο παρελθόν...

ΕΙΡΗΝΗ ΧΕΙΡΔΑΡΗ

7.10.10

Orgasmotronic

photo by Amelkovich

To χειρότερο είναι πως η Κάτια ήταν opt out.
Η opt out generation είναι όλες αυτές οι σημερινές γυναίκες καριέρας που, όταν μένουν έγκυες, παίρνουν άδεια απ' τη δουλειά για να γεννήσουν και ξαφνικά Λούης, δεν επιστρέφουν ποτέ πίσω στο γραφείο.
Και γιατί να επιστρέψουν άλλωστε.
Μόλις γεννάνε συνειδητοποιούν πώς είναι τα πρωινά στο στο σπίτι κι ότι τα χρήματα που παίρνουν για να σκοτώνονται στη δουλειά είναι ελάχιστα.
Κι εφόσον έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να πληρώνουν γυναίκα να τους κρατά το παιδί, τους έρχεται μία η άλλη.
Οπότε οι opt out σκέφτονται «ας το μεγαλώνω καλύτερα εγώ το παιδί μου».
Όχι ότι είναι τεμπέλες και θέλουν να απλώσουν την αρίδα τους, εφόσον τα πρώτα χρόνια όλη μέρα πίσω απ' το παιδί είσαι και δεν προλαβαίνεις ούτε να κοιμηθείς ούτε να φας - γεγονός που έχει και τα καλά του γιατί χάνεις τα κιλά της εγκυμοσύνης σε χρόνο dt, ενώ στη δουλειά όλο και κάτι θα τσιμπούσες από την ανία ή από τα νεύρα σου.
Το θέμα είναι ότι οι opt out εξαρτιούνται πλέον οικονομικά από τον άντρα τους κι είναι το μεγαλύτερο χτύπημα στην Ιστορία που δέχτηκε ο φεμινισμός.
Άδικα δηλαδή κάηκαν τόσα σουτιέν, εφόσον το ίδιο το οικονομικό σύστημα θα πετούσε χρόνια αργότερα έξω από την αγορά εργασίας έτσι κι αλλιώς τις -πάντα πιο κακοπληρωμένες από τους άντρες- γυναίκες, όταν γίνονταν μητέρες.
Κι εντάξει όσο η Κάτια ήταν γυναίκα του Assman κι είχε κάθε δικαίωμα να τον ξεκάνει οικονομικά.
Τώρα όμως που βρισκόταν σε διάσταση ήταν ένα πλήγμα για τον εγωισμό της να τη ζει ο Assman μέχρι εκείνη να ξαναβγεί στην αγορά.
Είχε διάφορα project στο μυαλό της για το τι θα έκανε εφόσον δεν ήθελε να ξαναγυρίσει με τίποτα στη διαφήμιση, την παλιά της δουλειά - άσε που είχε ήδη κοιμηθεί με όλους εκεί, οπότε δεν είχε νόημα.
Είχε σχέδια απ' το να φτιάξει φάρμα με βιολογικά προϊόντα και να κατασκευάζει κοσμήματα-κομπιούτερ, μέχρι να κάνει κονσομασιόν και να γίνει αεροσυνοδός στο Ντουμπάι, μπίζνες που έχουν άμεσο κέρδος και δεν χρειάζεται να περιμένεις για να κάνεις απόσβεση.
Δεν μπορούσε να καταλήξει, μια σκεφτόταν το ένα, μια το άλλο,
γιατί έτσι είναι οι γυναίκες, σκέφτονται πολλά πράγματα μαζί,
ενώ ο Assman ένα μόνο πράγμα να σκεφτόταν κι έκανε overload.
Για παράδειγμα,
όταν ακόμη έμεναν μαζί,
η Κάτια μπορούσε να του απαντάει σε αυτό που τη ρωτούσε,
να σηκώνει το τηλέφωνο,
να μιλά στο τηλέφωνο και να μιλά και στον Assman και ταυτόχρονα να σκέφτεται κάτι που της είπε η δασκάλα των παιδιών και τι να φορέσει το βράδυ.
Ο Assman,
αντίθετα,
όταν του μιλούσε η Κάτια και χτυπούσε το τηλέφωνο,
της έλεγε να σταματήσει μισό λεπτό και να περιμένει εκείνος να απαντήσει το τηλέφωνο,
ή έπρεπε να σηκώσει το τηλέφωνο,
να πει «περιμένετε»,
να πει ύστερα στην Κάτια «περίμενε ένα λεπτό, μη μιλήσεις»
και ξανά να συγκεντρωθεί στο τηλέφωνο γιατί αλλιώς δεν καταλάβαινε τι του έλεγαν.
Αυτό είναι το overload στων αντρών.
Ακόμη κι αυτό όμως που τόσο της την έσπαγε κάποτε το νοστάλγησε όταν ο Assman έφυγε από το σπίτι.
«Σε παρακαλώ γύρνα πίσω»
του έλεγε
«μπα»
απαντούσε εκείνος που ξαφνικά ξύπνησε
«με τάραξες στο κέρατο όλα αυτά τα χρόνια».
«Εγώ φταίω που είμαι το πολυοργασμικό ον της φύσης, άρα πολυγαμικό;»,
του έλεγε η Κάτια.
«Αν ήσουν κι εσύ πολυοργασμικό ον να με απατούσες, αλλά είσαι φτιαγμένος μια φορά και έξω, είσαι τυχερός, ικανοποιείσαι εύκολα».
Η αλήθεια είναι ότι η Κάτια είχε τέσσερις συνεχόμενους οργασμούς όταν το σεξ δεν της έβγαινε καλό.
Όταν της έβγαινε καλό, είχε είκοσι με είκοσι πέντε μέσο όρο.
Είχε κι αυτόματους οργασμούς,
μια φορά μάλιστα,
τη στιγμή που ψώνιζε στο σούπερ μάρκετ,
σκέφτηκε κάτι hot κι είχε έξι συνεχόμενους οργασμούς.
Η κοπέλα που μοίραζε ένα δωρεάν ενεργειακό ποτό για prοmotion
κι είχε μόλις δώσει στην Κάτια να πιει,
τα έχασε, αλλά η Κάτια προσπάθησε να το παίξει άνετη και είπε στην υπάλληλο
«τι είχε μέσα αυτό, βρε παιδάκι μου;».

ΕΙΡΗΝΗ ΧΕΙΡΔΑΡΗ

6.10.10

Η καρέκλα του τάντρα και το Μέριλιν Μονρόε κόλπο.




Στη Σαντορίνη παλιοί φίλοι είπαν στην Κάτια ότι ο Ubersexual είχε αφήσει το νησί λίγο μετά από εκείνη και ότι πήγε Κρήτη.
Στην Κρήτη, δυο γυναίκες είπαν στην Κάτια ότι όντως πέρασε από εκεί ο τύπος που περιγράφει, ψηλός, μελαχρινός, με όνομα Δημήτρης και όνομα πέους Στέλιος, αλλά δεν έμεινε πολύ.
(Όλοι οι άντρες δίνουν ονόματα στο πέος τους. Δεν θέλουν τις σημαντικότερες αποφάσεις της ζωής τους να τις παίρνει ένας άγνωστος.)
Στη Ρόδο, τέσσερις γυναίκες είπαν στην Κάτια ότι όντως δούλευε στο νησί ένα διάστημα ο τύπος που περιγράφει (ο Στέλιος), αλλά έφυγε για Άνδρο, κι έτσι η Κάτια και η Δένια κυνηγούσαν επί δυο μήνες τον Άντρα τον Πελαγίσιο.
Σε μια στάση που έκαναν στην Αθήνα όμως, η Δένια κάθισε στην καρέκλα του τάντρα, εκεί που κάθεται για να σκεφτεί καθαρά.
(Καρέκλα του Τάντρα: το απόλυτο έπιπλο του σεξ. Θα το παραγγείλετε στο www.tantrachair.com.
Επειδή όμως είναι κι εποχές κρίσης, και το έπιπλο για playstation από το ΙΚΕΑ την ίδια δουλειά κάνει πάνω-κάτω.)
Και τότε θυμήθηκε ότι σήμερα υπάρχει και το Facebook...

Η Κάτια πληκτρολόγησε και τον βρήκε.
Ξεκίνησαν να επικοινωνούν.
Η Κάτια έμαθε ότι εκείνος έμενε τώρα στην Αθήνα.
Και κάτι άλλο:
είχε relationship status «married»!
Η Δένια όμως της θύμισε ότι ο πρώτος γάμος σήμερα γίνεται απλά για να διαπιστώσεις πόσα λάθη ακριβώς μπορούν να γίνουν σε έναν γάμο.
Είναι ο γάμος πρώτο πιάτο και μετά από αυτόν και τα δυο μέλη είναι ώριμα κι έτοιμα πλέον να προχωρήσουν στο κυρίως.
Τον δεύτερο και σημαντικότερο γάμο.

O Ubersexual είχε παντρευτεί Ψυχαναγκαστική.
Γιατί κάθε Ubersexual μετά την Καριόλα θα καταφύγει στο Καλό Κορίτσι.
Κι εδώ οφείλω μια εξήγηση στους αναγνώστες που με ρωτούν γιατί ονομάζω το Καλό Κορίτσι «ψυχαναγκαστική».
Το Καλό Κορίτσι, λοιπόν, το μεγαλώνουν για να είναι ακριβώς αυτό:
καλό. Ευγενικό, γλυκό, να σκορπίζει αρμονία και ειρήνη γύρω του.
Έκτοτε, δεν μπορεί να ζήσει αν δεν τη συμπαθούν και την αγαπάνε όλοι, είναι σαν ναρκωτικό.
Έτσι, ως γυναίκα πια, βάζει στην άκρη τις ανάγκες της και τα δικά της συναισθήματα κι αδυνατεί να πει ξεκάθαρα τι είναι αυτό που θέλει.
Στην χειρότερη περίπτωση, κατεβάζει μούτρα κι αν τη ρωτήσεις τι έχει, θα πει μόνο τη λέξη που έχει πει περισσότερο το θηλυκό είδος σε ολόκληρη την Ιστορία:
«τίποτα!».
Ο άντρας, απλός μονοκύτταρος οργανισμός με μονοκαναλικό εγκέφαλο
(σε αντίθεση με τις γυναίκες που έχουν πολυκαναλικό εγκέφαλο και γι' αυτό και μπορούν να σκεφτούν και να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα)
δεν μπορεί να κατανοήσει τίποτα απ' όλα αυτά που εννοεί το Καλό Κορίτσι με το «τίποτα!». Το Καλό Κορίτσι δεν ζητάει τίποτα, αλλά κλαίει συχνά.
Χωρίς να καταλαβαίνει ότι το κάνει γιατί έτσι χειριζόταν τον πατέρα της και η μαμά της. Αλλά το αντρικό φύλλο δεν είναι σε επαφή με το συναίσθημά του, όπως το γυναικείο.
Οι άντρες, που δεν αντιμετωπίζουν καν τα δικά τους συναισθήματα, τα χάνουν όταν έχουν να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άλλου ανθρώπου.
Οπότε του κάνουν απλά τις χάρες.
Για να μη νιώθουν κακοί.
Το τελειωτικό χτύπημα του Καλού Κοριτσιού είναι να δημιουργήσει ενοχές.
Είναι το απόλυτο μανιπουλάρισμα οι ενοχές κι οι άντρες δεν καταλαβαίνουν καν ότι εκείνη τους τις δημιούργησε.
Οι άντρες καταλογίζουν σε μια γυναίκα συνήθως μόνο την γκρίνια,
επίσης ψυχαναγκαστική.
Την γκρίνια την ανέπτυξαν οι γυναίκες γιατί ως φύλλο κοινωνικά δεν είχαν καμία δύναμη, οπότε έπρεπε να βρουν τεχνάσματα και πονηριές για να ακουστεί η γνώμη τους.
Και γι' αυτό λέω ότι το Καλό Κορίτσι είναι εκείνο που κρατά σε σχέση τον Έλληνα άντρα. Ξέρει όλους τους χειρισμούς που έκανε η μητέρα του πάνω του.
(Για να απεμπλακείτε από συναισθηματικό εκβιασμό διαβάστε Allan Pease.)

Η Καριόλα δεν λειτουργεί έτσι.
Έχει την προσοχή των αντρών μόνο με τη σεξουαλικότητά της.
Βέβαια, μπορεί οι γυναίκες τις μέρες της ωορρηξίας τους
(14 με 18 μέρες μετά το τέλος της περιόδου) να λάμπουν και να ομορφαίνουν για λόγους αναπαραγωγής και ταυτόχρονα ενστικτωδώς να ντύνονται πολύ πιο σέξι,
για τις Καριόλες όμως το τελευταίο δεν ισχύει,
αλλιώς θα σήμαινε ότι θα είχαν όλο τον μήνα ωορρηξία.
Η Κάτια φόρεσε όπως πάντα πολύ κοντή φούστα.
(Προς τους fashonistas αναγνώστες: ναι, η μίνι φούστα δεν θεωρείται πια σέξι. Αλλά κανείς δεν το έχει πει αυτό στους στρέιτ άντρες.)
Αλλά... στα δεκαπεντάποντά της έκανε το Μέριλιν Μονρόε κόλπο
(για να πετύχεις το τέλειο κούνημα, κόβεις ελάχιστα το αριστερό σου τακούνι. Πηγαινοέρχεσαι βάζοντας το ένα πόδι μπροστά απ' το άλλο, μέχρι να ζαλιστεί και να πέσει κάτω ξερός).

ΕΙΡΗΝΗ ΧΕΙΡΔΑΡΗ

5.10.10

Η καριόλα και ο φλώρος: μία καρμική σχέση


Η Κάτια και η κολλητή της ήταν καριόλες. Η Καριόλα είναι ένα σέξι, πολύπλοκο, φιλοσοφημένο και δυνατό πλάσμα που πολεμά μια ολόκληρη κοινωνία που αδίκησε τη μάνα του.
Γεννιέται με χρέη και περασμένο όρκο στο DNA για εκδίκηση με σπέρμα κι αίμα.
Ο άντρας με τον οποίο ταιριάζει σεξουαλικά είναι ο βαρβατουάρ κι αυτό γιατί κι οι δύο κάνουν σεξ σαν ζώα - η θεωρία της εξέλιξης δεν συμπεριλαμβάνει και τον βαρβατουάρ γκόμενο.
Όμως η Καριόλα θέλει το σεξ του βαρβατουάρ αλλά όχι το «πακέτο» του βαρβατουάρ.
Δεν τον αντέχει για σχέση.
Οπότε σαρώνει ό,τι κινείται από φλώρο.
Αλλά γιατί τόσοι άντρες σήμερα είναι φλώροι;

Οι Ελληνίδες της προηγούμενης γενιάς μεγάλωσαν σε μια πατριαρχική και μάτσο κοινωνία. Όλα όσα δεν τους επιτράπηκε να πουν για το πώς πέρασαν τα είπαν με τα παιδιά που έβγαλαν.
Οι καταπιεσμένες γυναίκες κάνουν την κόρη καριόλα για να ζήσει όσα δεν έζησαν εκείνες και να μη γίνει θύμα όπως εκείνες.
Τον γιο τον κάνουν πάντα φλώρο, καλό παιδί, φιλότιμο, γιατί δεν έπρεπε να γίνει καθίκι σαν τον πατέρα του.

Η Καριόλα ευνουχίζει.
Έχει τους άντρες σήκω-κάτσε, κάτσε-σήκω και «θα σε δω όποτε θέλω εγώ» και «όχι αύριο, βγαίνω με κάτι φίλους που δεν τους ξέρεις, μεθαύριο» και 'είμαι μπερδεμένη, θέλω τον χρόνο μου γιατί γνώρισα κάποιον άλλον».
Αλλά, αν το θέμα πάει γαργάρα στη σχέση, γαργάρα θα πάει και στο σεξ.
Και με όσους κι αν κάνει σεξ μια Καριόλα, έστω κι αν βάζει άλλον φλώρο το πρωί, άλλον το μεσημέρι και δυο μαζί το βράδυ, μένει πάντα ανικανοποίητη, αφού η ίδια τους έχει ευνουχίσει.

Όχι ότι η Καριόλα δεν ερωτεύεται.
Εκείνο το καλοκαίρι, πριν χρόνια, πριν τον γάμο τους, που η Κάτια άφησε τον Assman να πάει να δουλέψει σε νησί, ερωτεύτηκε κάποιον άλλον βαθύτατα.
Όχι βαρβατουάρ, αλλά ubersexual, (υπεραρσενικό, πολύ πιο εξελιγμένο είδος από τον βαρβατουάρ. Είναι ο άντρας που εμφανίστηκε τελευταία στις μητροπόλεις ως αντίθετο του metrosexual, του στρέιτ άντρα με ευαισθησίες, ναρκισσισμό και ενδιαφέροντα γκέι άντρα). Μπήκαν στη σχέση με 1.000 κιλοτζάουλ ο καθένας κι όλα έδειχναν ότι θα καεί γρήγορα το θέμα.
Κάποιες φορές, η Κάτια πήγε να του πει ότι τον αγαπά, αλλά οι λέξεις έβγαιναν απ' το παράθυρο, χύνονταν στα πλακόστρωτα κι από εκεί στην θάλασσα.
Μπορούσε να αρθρώσει μόνο ό,τι αφορούσε τον Assman και τους άλλους με τους οποίους κοιμόταν.
Αλλά ο ubersexual δεν θα επιτρέψει στην Καριόλα να τον ευνουχίσει.
Δεν θα την αντέξει.
Δεν θα πάρει σοβαρά κάποια που κάνει σεξ από εδώ κι από εκεί με την ευκολία που πίνει καφέ, και με το που θα ακούσει «είμαι μπερδεμένη» θα της πει «μη με ξαναπάρεις τηλέφωνο». Γιατί δεν περιμένει καμία τύπισσα να ξενερώσει από άλλον για να γυρίσει σε εκείνον, προτιμά να την κόψει μαχαίρι, να στενοχωρηθεί πέντε μήνες και να συνεχίσει τη ζωή του.
Η Καριόλα είναι η γκόμενα που σε ξεφτιλίζει κι ο ubersexual ο περήφανος άντρας.
Τι θα απογίνει ο τελευταίος;
Mετά την Καριόλα θα τα φτιάξει με το Καλό Κορίτσι - για άλλους Ψυχαναγκαστική και Κουλή Γκόμενα.
Που κλαίει και οδύρεται, αλλά είναι πιστή, αγνή, αθώα, κι έτσι τον εξουσιάζει συναισθηματικά.
Σεξουαλικά, βέβαια, θα την βαρεθεί γρήγορα.
Κι αν έχουμε να κάνουμε με έξυπνο ubersexual, γνωρίζει ότι, αν τη χωρίσει, τους ίδιους όρκους αγάπης, τα ίδια ατέλειωτα sms, τις ίδιες υστερίες, τις ίδιες κλάψες, τις ίδιες παρακολουθήσεις τα βράδια, το ίδιο δράμα θα βιώσει το Καλό Κορίτσι και για τον επόμενο στη γωνία.
Τα ίδια κάνει κι ο Φλώρος.
Αυτό το ήξερε η Κάτια απ' την αρχή, όταν έβλεπε τον Assman να τρέχει πάνω-κάτω για να την κατακτήσει.
Κάθε Μεγάλη Καριόλα ξέρει ότι ο άντρας που κάνει τα πάντα για να σε έχει και δέχεται τα πάντα για να μη σε χάσει είναι ο ανασφαλής.
Κι ότι τα ίδια θα κάνει και στην επόμενη, εκτός κι αν του ρίχνεις απορρίψεις για να τον κρατάς focus σε σένα.
Γιατί ο Φλώρος έχει αναπτύξει τη θηλυκή του πλευρά, είναι το είδος απ' το οποίο βγήκε ο metrosexual: θέλει και τις απορρίψεις του και την ίντριγκά του κι όλα τα άλλα x-files για τη στρέιτ ψυχοσύνθεση και του βαρβατουάρ και του ubersexual.
Πάντως, κάπως έτσι ήρθε και για την Κάτια εκείνη η μέρα που η Καριόλα πάντα επιστρέφει στον Φλώρο για να κάνει παιδιά μαζί του.
Γιατί συνεννοούνται σαν να τους μεγάλωσε η ίδια μητέρα.

ΕΙΡΗΝΗ ΧΕΙΡΔΑΡΗ

Very troubled ladies




H Κάτια δεν ήταν Γκόμενα Κομμωτηρίου.
Οπότε, όταν της είπα ότι τα mail της δείχνουν ξεκάθαρα, μόνο εκείνον τον Ubersexual ήθελε πραγματικά, τα μάζεψε κι έφυγε Σαντορίνη με τη Δένια.
Ο Assman πάλεψε και σ' εκείνη τη φάση για να έχει την πρώην γυναίκα του.
Με sms!
Όπως μου λένε αναγνώστες μου ότι παλεύουν για να έχουν μια γυναίκα.
(Σοβαρολογούμε τώρα;)
Υπάρχουν δυο σημαντικές λεπτομέρειες στην ιστορία όμως, για να απαντήσω από εδώ στην αναγνώστρια που μέχρι και τον αστρολογικό μου χάρτη έβγαλε για να της πω αν μπορεί να είναι με τον Ubersexual που ερωτεύτηκε, και στις υπόλοιπες που ταυτίστηκαν με την Καριόλα.
Πρώτον, η Κάτια είχε ήδη κάνει τα παιδιά της με τον Φλώρο, τον ιδανικό άντρα δηλαδή για να μεγαλώσει μια Καριόλα παιδιά με ηρεμία και αποδοχή.
Δεύτερον, τη δεύτερη φορά που θα τον ξανασυναντούσε, ο Ubersexual ήταν σαραντακάτι. Στα 40 του, ένας άντρας οφείλει να έχει ξεμπερδέψει με τις φοβίες του και προσέξτε γιατί μία φορά θα τις γράψω (μετά, όπως τα έχω υπολογίσει, θ' απολυθώ).

Ο μεγαλύτερος φόβος των αντρών είναι o κόλπος.
Είναι ανώτερο και πολύπλοκο γεννητικό όργανο κι αυτό για να μπορεί να δίνει παιδί. Παράδειγμα, ένας άντρας έχει μόλις ένα νεύρο για να φέρνει την ηδονή από το πέος στον εγκέφαλο,
ενώ η γυναίκα έχει έξι τέτοια νεύρα απ' τον κόλπο,
έξι από την κλειτορίδα,
άλλα τόσα απ' τον τράχηλο,
άλλα απ' το σημείο G,
άλλα από τις περιοχές γύρω από τον κόλπο.
Επιπλέον, έχει οργασμό από κόλπο,
κλειτορίδα,
τράχηλο,
G-point,
πρωκτό,
στήθος
και
σημείο e
(emotional, δεν υπάρχει στο σώμα αλλά στην ψυχή).
Είναι φτιαγμένη να νιώθει την ηδονή περισσότερο κι είναι το μόνο πολυοργασμικό ον της φύσης,
άρα το εκ φύσεως πολυγαμικό,
όπως υπέγραψαν οι γιατροί των σεξολογικών ινστιτούτων του κόσμου πριν μερικά χρόνια
(και του δικού μας)
και τα έστειλαν στις συντάκτριες των γυναικείων περιοδικών
, ζητώντας συγγνώμη για τους προκατόχους τους που εσκεμμένα είπαν τόσα ψέματα για τη γυναικεία σεξουαλικότητα.
Η φύση έχει ποντάρει τόσα νεύρα στη γυναικεία ηδονή και στον γυναικείο οργασμό
-που μέχρι τις αρχές του αιώνα οι γιατροί έλεγαν ότι δεν υπάρχει καν-
γιατί τότε η μήτρα κάνει αναρρόφηση, παίρνει βαθιά το σπέρμα κι έχουμε γερή εγκυμοσύνη, όπως απέδειξε πρόσφατα ο κορυφαίος σεξολόγος dr Komisaruk
(διαβάστε στο Science of Orgasm).
H Λιλή Ζωγράφου γράφει στην Ιστορία του Φαλλού ότι μόνο πάνω σε αυτήν τη διαφορά των γεννητικών οργάνων υπάρχει εκ γενετής κόμπλεξ των αντρών απέναντι στον κόλπο, απ' τον οποίο βγήκαν.
Γι' αυτό και σε όλη την Ιστορία προσπάθησαν να εξουσιάσουν τις γυναίκες και να τις αφανίσουν σεξουαλικά.
Το ίδιο κόμπλεξ, γράφει, οδήγησε στη μεγάλη διάδοση της αντρικής ομοφυλοφιλίας
(να αποδεσμευτούν σεξουαλικά απ' τον κόλπο).
Όσο για τους ετεροφυλόφιλους, όσο πιο κομπλεξικός είναι κάποιος, τόσο κερατώνει τη γυναίκα που έχει δίπλα του, φοβάται τη γυναικεία σεξουαλικότητα και μισεί τις Καριόλες.

Οι άντρες άλλη ερωτεύονται και με άλλη θέλουν να κάνουν σεξ, ένα μπάχαλο.
Το οποίο έχει να κάνει και με το οιδιπόδειο, αλλά δεν είναι ώρα να το αναλύσουμε κι αυτό.
Οι άντρες ερωτεύονται μια αγγελική φιγούρα και ποθούν μια bitch.
Αναγνώστες μού γράφουν ότι θα παντρευτούν τη γυναίκα που είναι καλή σύζυγος,
αλλά δεν χρειάζεται απαραίτητα να αγαπά και το σεξ.
(Τα mail χρονολογούνται όλα το 2010, σε προηγούμενους αιώνες δεν υπήρχε ίντερνετ.)
Έτσι θα παραμείνει η αγνή αγγελική φιγούρα, την οποία σκοπεύουν να απατούν πού και πού για να βρίσκουν το καλό σεξ.
Άρα, αργά ή γρήγορα, τους απαντώ, θα ανοίξει ξανά το love center τους στον εγκέφαλό τους όταν δουλέψει μια νέα χημεία,
θα παραχθούν οξυτοκίνη, ντοπαμίνη, σεροτονίνη, επινεφρίνη
και ουπς,
μετά τον γάμο είναι ερωτευμένοι με άλλη.
Κάποιοι το γουστάρουν όλο αυτό, έχουν ανάγκη να ζήσουν το δράμα τους και το «Παντρεμένοι κι οι δυο».
Είπαμε όμως ότι ο Ubersexual δεν είναι Bαρβατουάρ, αλλά πιο ψαγμένο είδος.
Και λογικά προσπαθεί να λύσει τα θεματάκια του.
Κι αυτή είναι η απάντησή μου στην τύπισσα με τον αστρολογικό χάρτη και τις υπόλοιπες.
Το αν μπορείτε να μείνετε μαζί με τον δικό σας Ubersexual, εξαρτάται περισσότερο από εκείνον.
Δεν θα σας συμβούλευα να υποδυθείτε κάτι άλλο από αυτό που είστε, γιατί έτσι θα καταλήξετε με κάποιον που δεν σας ταιριάζει.
Αλλά μη ξύνετε διαρκώς και τον αιώνιο αντρικό φόβο
(όλες οι Καριόλες το κάνουν)
απλά γιατί έχει πλάκα.
Επαναλαμβάνω: την Καριόλα μπορεί να την αγαπήσει μόνο ο Ubersexual που δεν είναι κομπλεξικός.
Case is closed.

ΕΙΡΗΝΗ ΧΕΙΡΔΑΡΗ