8.10.10

Διάλειμμα για διαφημίσεις




Πολλά ερωτήματα έχετε από την προηγούμενη στήλη και πρέπει να απαντήσω πριν συνεχίσω την ιστορία.
Ο όρος ubersexual πρωτοεμφανίστηκε στο βιβλίο The future of men.
To έγραψαν τρεις γυναίκες-στελέχη της διαφημιστικής αμερικάνικης εταιρείας WJT, ειδικές στον τομέα της στρατηγικής μελέτης προτύπων.
Οι διαφημιστικές προσπαθούσαν να πιάσουν πελάτη τον νέο τύπο άντρα που εμφανίστηκε μετά τον metrosexual και δεν ήταν ούτε τόσο καταναλωτικός, ούτε τέλεια αποτριχωμένος, ούτε γνώριζε τα πάντα για τα καλλυντικά.
Προσέχει την εμφάνισή του, είναι γυμνασμένος, μορφωμένος και ψαγμένος, αλλά χωρίς επιτήδευση.
Φέρνει την αρρενωπότητα πίσω στις παραδοσιακές δομές, χωρίς όμως τη βαρβατίλα.
(Αν βρείτε το πρώτο τεύχος του «Αrren», του free male press της Θεσσαλονίκης, τον έχει καταγράψει πραγματικά to the point).
Δεν ποζάρει, γίνεται χύμα με τα φιλαράκια του κι έχει αντρικά χόμπι, χωρίς όμως τη μονομανία του βαρβατουάρ για το τρίπτυχο ποδόσφαιρο - τσόντες - μπίρες.
Δεν έχει κολλητές γυναίκες όπως ο metrosexual γιατί δεν έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα, αλλά τις σέβεται και δεν έχει τα συμπλέγματα των αρρενωπών ειδών μισογύνηδων με ηγετικές τάσεις (προηγούμενα τεύχη).
Έχει υψηλή τεστοστερόνη, αυτοπεποίθηση, στυλ και είναι περιπετειώδης.
Είναι πολύ hot εραστής και κάνει σεξ με ορμή και επίσης χωρίς καμία επιτήδευση.
Έχει την ντομπροσύνη, το θάρρος και τη δυναμικότητα του παραδοσιακού αρσενικού, χωρίς όμως τη συναισθηματική κενότητά του.
Όταν ένας ubersexual σού πει ότι είστε μαζί σημαίνει ότι είστε μαζί, αν σου πει ότι είσαι καριόλα και γι' αυτό χωρίζετε,
σημαίνει ότι όσο καψούρης και να είναι δεν έχει πισωγυρίσματα,
ο λόγος του είναι κάτι που δεν διαπραγματεύεται.
Ο λόγος του είναι ακόμη αυτό που κάνει το αυθεντικό αρσενικό να ξεχωρίζει.

Αυτό που ρωτάτε οι γυναίκες που ταυτιστήκατε με την Καριόλα,
αν υπάρχει περίπτωση ο ubersexual να μείνει μαζί της μετά από όλα όσα έγιναν,
η αλήθεια είναι ότι έχω έναν ubersexual φίλο που μπορεί να μην έστρωσε απόλυτα την Καριόλα, αλλά την αγάπησε.
Τη μαζεύει διαρκώς, ομηρικοί καυγάδες, η σχέση πάντα στο κόκκινο, αλλά, παρ' όλα αυτά, δεν τη χώρισε.
Μάλλον γιατί είχε πολλά Καλά Κορίτσια στο βιογραφικό του και δεν άντεχε πια τις Ψυχαναγκαστικές, τις γκόμενες που έκλαιγαν κι οδύρονταν.
«Και τί σημαίνει "καλό κορίτσι";» με ρωτά.
Έχει καταλήξει ότι ή καλή γυναίκα θα είναι κάποια ή καλός άνθρωπος.
Και η δική του Καριόλα μπορεί να μην είναι καλή γυναίκα, αλλά είναι καλός άνθρωπος - κατά βάθος.

Για να απαντήσω σε όσους με ρωτούν πώς στο καλό κατάλαβα ότι οι Ψυχαναγκαστικές γκομενές τους τούς εξουσιάζουν συναισθηματικά, η Ψυχαναγκαστική, όπως και Το Θέμα (παλιότερο τεύχος), είναι οι γυναίκες που έχουν τους άντρες στην ελληνική κοινωνία.
Εκείνες που τους βάζουν σε σχέση και οι νικήτριες έτσι και παιχτεί θέμα ανταγωνισμού.
Ο ubersexual φίλος μου λέει ότι ο άντρας είναι φιλότιμο ον, δεν αντέχει να βλέπει μια γυναίκα να κλαίει και τελικά μένει μαζί της γιατί πείθεται ότι τον αγαπά, άσε που φοβάται πολύ και τη σκηνή χωρισμού.
Η αλήθεια είναι ότι κι οι άντρες που έρχονται από μητέρα-θύμα εκλαμβάνουν πάντα τις ενοχές που τους βγάζει κάποια ως αγάπη.
Κατά τ' άλλα, ναι, πιστεύω ότι το ίδιο θα αγαπήσει Αλέξανδρε και η δική σου Ψυχαναγκαστική τον επόμενο,
είναι αυτό που ονομάζουμε Ψυχολογία του Αιδοίου.
(Αν κάνεις πραγματικά καλό σεξ γύρω στις δέκα φορές σε μια γυναίκα, σε έχει ερωτευτεί.
Και τον επόμενο που θα τις κάνει γύρω στις δέκα φορές πολύ καλό σεξ, και τον επόμενο. Επιπλέον η γυναικεία ψυχολογία προσαρμόζεται, και γι' αυτό οι γυναίκες μπορούν να μπαίνουν σε σχέση με τόσους διαφορετικούς τύπους).
Θα σε συμβούλευα λοιπόν να αφήσεις την Ψυχαναγκαστική εφόσον ερωτεύτηκες άλλη, πληγωθεί δεν πληγωθεί, έτσι είναι τα πράγματα.
Περισσότερο σκέφτομαι πόσο θα πληγωθείς εσύ μόλις μπεις σε κανονική σχέση με τη δεύτερη. Μπορεί να της έχεις εξηγήσει την κατάσταση, αλλά άλλο η λογική κι άλλο το συναίσθημα. Όλες τις μέρες που την αφήνεις μόνη γιατί η Ψυχαναγκαστική άρχισε τα κλάματα, της δίνεις το συναίσθημα της εγκατάλειψης και της προδοσίας.
Δεν θα στο ανταποδώσει στο μέλλον;
Εγώ βάζω στοίχημα ότι όταν σε έχει, θα σε μηδενίσει.
Προσέξτε πολύ το στόρι που δίνετε σε μια γυναίκα, αν θέλετε το u belong to me and I belong to you,
αυτό πρέπει να δίνετε εξαρχής.

Και τέλος, ο Λουκιανός ρωτά γιατί,
να πάρει,
η Καριόλα επιστρέφει πάντα στον φλώρο που βαρέθηκε και πέταξε.
Γιατί μετά τη μεγάλη γύρα της στην αγορά και η Καριόλα θα κακοποιηθεί συναισθηματικά, θα κάνει την αυτοκριτική της και θα βιώσει τη μοναξιά.
Τότε θα επιστρέψει στον άντρα που την αποδέχεται.
Αλλά αφήστε με να συνεχίσω την ιστορία της Κάτιας γιατί είμαστε στο σημείο που ο Φλώρος, όταν κατοχυρώσει την Καριόλα,
θα ξυπνήσει και θα την εκδικηθεί για όλα όσα του έκανε στο παρελθόν...

ΕΙΡΗΝΗ ΧΕΙΡΔΑΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: